منم گدای فاطمه

شهادت مادرم زهرا افسانه نیست

منم گدای فاطمه

شهادت مادرم زهرا افسانه نیست

روزگار غریبی است دخترم! دنیا از آن غریبتر!
این چه دنیایی است که دختر رسول خدا را در خویش تاب نمی آورد؟
این چه روزگاری است که «راز آفرینش زن» را در خود تحمل نمی کند؟
این چه عالمی است که دردانه ی خدا را از خویش می راند؟
روزگار غریبی است دخترم.دنیا از آن غریبتر.
آنجا جای تو نیست.
دنیا هرگز جای تو نبوده است.
بیا دخترم.
بیا.
تو از آغاز هم دنیایی نبودی.
تو از بهشت آمده بودی.
تو از بهشت آمده بودی...
"کشتی پهلو گرفته"
"سید مهدی شجاعی"

طبقه بندی موضوعی

صبر

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ق.ظ

افسران - فحش به ریش دارها...!

با موتور به سمت میدان آزادی می رفتیم. یه ماشین مدل بالا از کنارمون رد شد. خانمی که کنار راننده نشسته بود و حجاب مناسبی نداشت، حرف زشتی به ابراهیم زد. ابراهیم گفت: "سریع برو دنبالش."
اشاره کردیم و اتومبیل کنار خیابون ایستاد. ابراهیم همین طور که روی موتور نشسته بود، سلام و احوال پرسی گرمی کرد!
راننده توقع چنین برخوردی نداشت. ابراهیم گفت:
"من خیلی معذرت می خوام؛ خانم شما فحش بدی به من و همه ریش دارها داد. می خوام بدونم که...."
راننده حرفشو قطع کرد: "خانم بنده غلط کرد، بیجا کرد!"
ابراهیم گفت: "نه آقا اینطوری صحبت نکنین. من فقط می خوام بدونم آیا حقی از ایشون گردن بنده هست؟ یا من کار نادرستی کردم که با من اینطوری برخورد کردن؟!"
راننده پیاده شد و صورت ابراهیم رو بوسید و گفت: "نه دوست عزیز، شما هیچ خطایی نکردی. ما اشتباه کردیم. خیلی هم شرمنده ایم."
***
ابراهیم همیشه می گفت:
"در زندگی، آدمی موفق تر است که در برابر عصبانیت دیگران صبور باشد."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۳
امیرمهدی ایقانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی