منم گدای فاطمه

شهادت مادرم زهرا افسانه نیست

منم گدای فاطمه

شهادت مادرم زهرا افسانه نیست

روزگار غریبی است دخترم! دنیا از آن غریبتر!
این چه دنیایی است که دختر رسول خدا را در خویش تاب نمی آورد؟
این چه روزگاری است که «راز آفرینش زن» را در خود تحمل نمی کند؟
این چه عالمی است که دردانه ی خدا را از خویش می راند؟
روزگار غریبی است دخترم.دنیا از آن غریبتر.
آنجا جای تو نیست.
دنیا هرگز جای تو نبوده است.
بیا دخترم.
بیا.
تو از آغاز هم دنیایی نبودی.
تو از بهشت آمده بودی.
تو از بهشت آمده بودی...
"کشتی پهلو گرفته"
"سید مهدی شجاعی"

طبقه بندی موضوعی

ستون انقلاب هاشمی است یا ...!

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ

حاج آقا می فرمایند حکم مهدی غیرقانونی و غیر شرعیه. این حرف یعنی اینکه حکم رئیس جمهوری خود آقای هاشمی هم غیرقانونی و غیر شرعی بوده چراکه در همین انقلاب با همین قانون و شرع ایشون رئیس جمهور شدن.

حاج خانم حاج آقا می فرمایند این حکم پدر سوخته بازیه و انقلاب از زندان اوین شروع شد. خب راست میگه بنده خدا اما زندانی های اون دوران که انقلاب کردند اکثر از قشر فقیر و متوسط جامعه بودن و برای حقوق قانونی خودشون زندانی شدند اما زندانی های حال حاظر اوین اکثر پولداران جامعه هستند که با اختلاس حق این ملت رو خوردن. یعنی این مختلسونی که شکمشون پر شده از جیب ملت میتونن خودشون رو یه تکونی بدن؟

دختر خانم حاج آقا هم همیشه موقع آشوب و فتنه یاد سبزی خریدن میفته و دست بر قضا تو محله ای که سبزی فروشی هست آشوب و بلوا هم هست. البته تازگیا لو رفته که ایشون به بهانه سبزی خریدن میرفته بیرون بلکه میخواسته بره برای آشوب گرها بستنی بخره تا توی این هوای گرم جیگرشون حال بیاد.

اما شازده پسر حاج آقا هم بنده خدا کاری نکرده یک مقدار اختلاس ناچیز چندین میلیونی و یکم شیطنت ارتشاء و یکم هم کلاهبداری یه مقداری هم رشوه گرفته نیست دستش خالی بوده گناه داشته خب. بنده خدا بی گناه و ناجوانمردانه راهی زندان شد. اصلاً آدم دلش براش کباب میشه. تازه گفته که اصولگراها باعث شدن که این حکم براش صادر بشه. نیست اصولگراها مانع زندان رفتن معاون اول احمدی نژاد شدن برا این گفته.

پ,ن : مهدی هاشمی بعد از زندانی شدن گفته "اوین چگونه روزی میزبان پدر است و روزی پسر. با این تفاوت که اوین گویا ماندگار است و از میان ما نمی رود...."

نمیدونم چرا با این حرفش بدجور یاد اسپارتاکوس افتادم. همون برده گلادیاتوری که یه روزی برای برانداختن ظلم قیام کرد و خودش شد قیصر و قیصرهای سابق رو برده کرد تا مثل گلادیاتور به جون هم بیفتن. بعضی ها هم انقلاب کردن تا به سهم خودشون از انقلاب برسند و تا کسی بهشون بگه بالاچشتون ابروهست شروع میکنن به داد و بیداد. انگار دادگاه و قانون برا مردمه نه برای این ها...

بی ربط نوشت : خدا به داد انقلابی برسه که ستونش قراره اینا باشن. به نظر شما اصلا چیزی ازون انقلاب باقی خواهد موند؟

منبع: http://sayberi174.persianblog.ir/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
امیرمهدی ایقانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی